PROVOZNI RAVNI KROV
Omogućava dodatne površine za parkiranje ili saobraćajnice, i tako dobro iskorištava prostor.
Parking na krovu ili slično iskorištena ravna krovna površina prilično je uobičajena pojava u današnjoj arhitekturi. Za neka parkirališta, na prvi pogled, ne biste ni primijetili da su dio ravnog krova. Međutim, sve je to rezultat dobrog projektovanja i integrisanja prostora u dati okoliš.
Toplotna izolacija provoznog krova smanjuje toplotne gubitke grijanog ili hlađenog prostora ispod njega. U isto vrijeme, može služiti kao mehanička zaštita hidroizolacije ili kao minimalna izolacija koja sprječava nastajanje kondenzata na stropu negrijanog prostora.
Vrsta ugrađene toplotne izolacije mora odgovarati predviđenim opterećenjima. Ovisno o veličini opterećenja i vrsti završnih slojeva, a time i prijenosu opterećenja, odabiremo toplotnu izolaciju namijenjenu izuzetno velikom ( čvrstoće na pritisak 500 kPa) ili ekstremno velikom ( čvrstoće na pritisak 700 kPa) mehaničkom opterećenju.
Sistemi
Sistem OPTIMO
OPTIMO krovovi predstavljaju optimalne ravne krovove s FIBRANxps INCLINE toplotnom izolacijom u nagibu koja zamjenjuje beton u nagibu.
Kako bismo smanjili ukupnu težinu ravnog krova, osmislili smo sistem OPTIMO, gdje se sloj u nagibu izvodi pomoću FIBRANxps INCLINE, toplotne izolacije u nagibu. Istovremeno, dodatna toplotna izolacija u sloju u nagibu povećava ukupni toplotni otpor konstrukcijskog sklopa.
KLASIČNI sistem
Klasično izvođenje ravnog krova, gdje se potreban nagib izvodi pomoću betona.
Prednost ovog sistema je mogućnost izravnog zavarivanja hidroizolacije na sloj u nagibu. Nedostatak rješenja KLASIČNOG sistema je velika debljina, a time i težina sloja u nagibu. Beton u nagibu se obično primjenjuje s minimalnom debljinom od 5 cm pri slivniku. Naprednije rješenje predstavlja OPTIMO sistem, gdje se nagibni beton zamjenjuje toplotnom izolacijom u nagibu.