Politika kvalitete i zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu
Uprava kompanije FIBRAN d.o.o., Novo mesto definisala je politiku kvalitete kompanije.
Objavljuje se u Priručniku za postupak upravljanja kvalitetom i postavlja se na ključna mjesta unutar cijele kompanije; dostupan je i na web stranici kompanije, tako da mu svi zainteresirani imaju pristup.
Kvaliteta kompanije FIBRAN d.o.o. temelji se na:
- misiji iviziji kompanije,
- ekološkoj svijesti zaposlenika,
- profesionalnoj sposobnostisvakog zaposlenika,
- osobnim kvalitetama i fleksibilnosti svakog zaposlenika,
- kvaliteti unutarnjih procesa,
- unaprjeđivanju i kontinuiranom poboljšavanju sistema upravljanja kvalitetom,
- osiguravanje kompetencije zaposlenika,
- zalaganje za sprječavanje zagađenja,
- posvećenost stalnom unaprjeđenju,
- posvećenost ispunjenju zakonskih i drugih zahtjeva,
- promocija inovacija i korisnog doprinosa zaposlenih,
- pružanje osnova za postizanje postavljenih ciljeva kvalitete,
- godišnje nadopunjavanje politike kvalitete,
- poštivanju evropskihkriterija kvalitete koji kompanijiomogućuju da se natječe, proširi poslovanje i poveća tržišni udio,
- promatranju zdravlja i zaštite na radu za sve sudionike u sistemu,
- konstantnom poboljšavanju radnih uvjeta,
- zadovoljstvu naših zaposlenika, kupaca, vlasnika i društvenog okruženja.
Svi zaposlenici su informisani o politici, ciljevima i ciljevima kvalitete, kao i o ciljevima zaštite okoliša, zdravlja i zaštite na radu tokom sastanaka i putem poslovnog informacijskog sistema. Davanjem informacija, uprava osigurava potpunu svijest i razumijevanje politike kvalitete i zaštite okoliša. Upoznavajući se s politikom, zaposlenici su dužni usmjeriti svoje postupke na poboljšanje politike kvalitete i ciljeva u smislu poboljšanja sistema upravljanja kvalitetom i time poboljšanja poslovanja kompanije. Rukovodstvo kompanije provjerava politiku kvalitete kroz preglede sistema upravljanja i, ako je potrebno, prilagođava ih promijenjenim uvjetima u poslovnom okruženju.